Región:

Najčastejšie otázky


Neprišlo mi potvrdenie

Skontrolujte si poštu či nie je uložená v SPAM, prípadne sa  kontaktujte na info@regionzlava.sk alebo na telefónnom čísle: +421 911 664 781.

 

Do akej doby môžem využiť voucher?

Na každom vouchere je uvedená  platnosť, do ktorej je nutné voucher uplatniť.Každá akcia má individuálnu dĺžku platnosti.

 

Kedy obdržím kupón?

Po pripísaní sumy na účet. Dĺžka závisí od toho, cez  ktorú banku bol prevod uskutočnený. ČSOB  do 24 hod. Iné banky zväčša do 2-3 dní.

 

Je nutné sa zaregistrovať?

Nie je nutné sa zaregistrovať. Nákup sa dá uskutočniť aj bez registrácie. Registrácia  však prináša výhody za vernosť ako rôzne bonusy a rýchle informovanie o prebiehajúcich zľavách.

 

Chcem kupón uplatniť ešte dnes. Je to možné?

Áno je to možné - vkladom na účet:
FIO Banka
2800780534/8330
BIC kód: FIOZSKBAXXX
IBAN : SK53833 0000 0002 800780534

 

Zadal som omylom zlý údaj. Čo s tým?

Kontaktujte čo najskôr regionzľava.sk e-mailom alebo telefonicky.

 

Aako zruším objednávku?

V prípade odstúpenia od zmluvy Vám vrátime plnú výšku hodnoty vouchera ak nebol využitý. Na odstúpenie je lehota 30 dní. Ostatné  informácie a pokyny k reklamácii sa riadia VOP, ktoré nájdete na našej stránke.

 

Kde mám reklamovať tovar?

Regionzlava vystupuje ako sprostredkovateľ medzi záujemcom a ponúkajúcim zľavu. V prípade reklamácie treba kontaktovať dodávateľa tovaru alebo služby, ktorý je napísaný vo vouchere.

 

Zabudol som heslo.

Ak ste zabudli svoje heslo na prihlásenie je potrebné kontaktovať regionzlavu /MP group s.r.o./  telefonicky alebo e-mailom.

 

Kde si dojednám termín na využitie zľavy?

O voľných termínoch sa treba vždy informovať u poskytovateľa služby a  až potom si zakúpiť voucher.

 

Kde zistím číslo účtu, na ktorý treba poslať úhradu?

Číslo účtu je na každom potvrdení,  ktoré Vám bude zaslané po vykonaní objednávky.

 

Do akej doby treba uvedenú sumu uhradiť?

Úhradu treba vykonať do 3 pracovných dní.